środa, 19 sierpnia 2015

Lisek Chytrusek !

Zacznę nie od początku ! Choć to mój pierwszy post , pokażę wam jedną z moich ostatnich prac . Lisek chytrusek , to zabawna filcowa kostka do zabawy dla tych najmniejszych , najmłodszych . Ma w sobie parę funkcji : bodziec wzrokowy ( kolorowe metki ). słuchowy ( dzwoneczki w uszkach , szeleszczący ogonek oraz łapki) dotykowy ( choć tych faktur jest niewiele ale metki są gładkie oraz perforowane ).  Większość moich prac to inspirację ściągnięte z internetu, ale zawszę staram się robić wszystko własną drogą tak aby prace były bardziej moje niż "czyjeś " i myślę że mi się to całkiem dobrze udaje , choć ostateczną ocenę pozostawiam wam :). Mam nadzieję że polubicie mojego bloga i wraz ze mną będziecie cieszyć się moimi pracami . 

Pozdrawiam was cieplutko Ania 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz