środa, 19 sierpnia 2015

Znów dzieckiem być ...

Przy tym projekcie miałam wyjątkowo dużo zabawy ! wyzwanie było dosyć spore tym bardziej że wszystko robię ręcznie (maszyna stoi i się kurzy), nie wiem dlaczego ale każde wbicie igły sprawia mi ogromną satysfakcję i czuję się klimatycznie . Domek dla lalek uwaga! Podróżny !!!  Czy nie każda mała księżniczka pragnie zabrać lalkę ze sobą w podróż? no cóż teraz może również zabrać dla niej domek . Prócz dziergania tym razem było tez i trochę klejenia . Szkoda że nie widzieliście mnie z jaką radością wykonywałam... ahhh może łóżeczko hmmm nie no stoliczek jeszcze by się przydał a kwiatki to gdzie? ja się pytam . Ta praca , choć ciężko to było nazwać pracą , zabrała mnie w magiczny świat . Znów byłam małą Anią cieszącą się z małych rzeczy! Mam nadzieję że i wam się spodoba :)







 

3 komentarze:

  1. O rany, ale pięknie to zrobiłaś! Aż żal, że już dzieckiem nie jestem :D Świetny jest ten domek :)

    OdpowiedzUsuń